Викладання за освітньою програмою
Шифр | Назва компоненти ОП | Робоча програма |
ОК 1 | Професійна іноземна мова | РП Професійна іноземна мова |
ОК 2 | Методика наукових досліджень | РП Методика наукових досліджень |
ОК 3 | Охорона праці в галузі | РП Охорона праці |
ОК 4 | Управління проектами | РП Управління проєктами |
ОК 5 | Менеджмент організацій та публічне адміністрування |
РП Менеджмент організацій та публічне адміністрування РП Менеджмент організацій та публічне адміністрування (Публічне адміністрування) |
ОК 6 | Інвестиційний менеджмент | РП Інвестиційний менеджмент |
ОК 7 | Корпоративне управління та управління змінами | РП Корпоративне управління та управління змінами |
ОК 8 | Фінансовий менеджмент | РП Фінансовий менеджмент |
ОК 9 | Дисципліна спеціальної підготовки випускової кафедри | РП_Дисципліна_спеціальної_підготовки_випускової_кафедри |
ОК 10 | Переддипломна практика | РП Переддипломна практика |
ОК 11 | Атестаційна випускна робота | Положення про АВР на здобуття освітнього ступеня магістра |
Студентоцентроване навчання за ОП в відіграє важливу роль в підвищенні мотивації, саморефлексіі і залучення студентів в навчальний процес, вимагає зваженого підходу до розробки і викладання освітньої програми і оцінці результатів навчання. З метою повної реалізації принципів студентоцентрованого навчання в КНУБА: проявляється повага і увага до різних груп студентів та їхніх життєвих потреб, надаючи їм гнучкі траєкторії навчання; використовуються різні форми викладання (там, де це доречно). Для викладачів на ОП здобувач освіти є центральною фігурою освітнього процесу, що виступає повноправним суб’єктом відносин та розділяє відповідальність за навчання. Студентоцентроване навчання, у рамках викладання на ОП, включає методи навчання, які переносять фокус освіти з викладача на студента.
Викладання курсів для магістрів відбувається з використанням інформаційних платформ (MOODLE (Освітній сайт КНУБА), та TEAMS), консультації проводяться за допомогою корпоративної пошти, що дозволяє студентам ознайомлюватись зі складним матеріалом дистанційно в зручний для них час, а також є можливістю повторного проходження теоретичного матеріалу, вивчення додаткових питань за необхідності або за вибором студента.
Дотримання принципу академічної свободи регламентується Положенням про організацію навчального процесу в Київському національному університеті будівництва і архітектури студентам надається можливість вибору тем курсових та атестаційної робот, області наукових інтересів та освітніх компонент освітньої програми, можливості приймати участь у роботі наукових гуртків, конкурсі наукових робіт, студентських наукових конференціях, на рівні академії, країни та міжнародному просторі.
Викладачам гарантується можливість вільно обирати форми і методи академічної діяльності (навчально-методичної роботи та наукової діяльності): свобода викладання, проведення наукових досліджень та поширення їх результатів, вираження власної фахової думки, свобода вибору й використання форм, методів, способів і засобів навчання, оцінювання рівня засвоєння студентами змісту ОП.
Здобувачам вищої освіти забезпечується індивідуальна траєкторія навчання, гарантуванням свободи поширення інформації, пошуку при проведенні досліджень, участі в опитуванні щодо якості організації освітньої діяльності.
У відповідності до Положення про критерії оцінювання знань здобувачів освіти в Київському національному університеті будівництва і архітектури поточний контроль проводиться викладачами на всіх видах аудиторних занять.
Чіткість та зрозумілість форм контрольних заходів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень забезпечується шляхом відображення відповідної інформації в робочій програмі та силабусі освітніх компонент.
Розклад контрольних заходів оприлюднюється на офіційному веб-сайті КНУБА на сторінці Розклад занять КНУБА
Об’єктивність екзаменаторів забезпечується виконанням принципів «Положення про заходи щодо підтримки академічної доброчесності в Київському національному університеті будівництва і архітектури» та Етичним кодексом
Політика, стандарти та процедури дотримання академічної доброчесності в КНУБА знайшли відображення у таких нормативно-правових документах: Положення про заходи щодо запобігання академічного плагіату в Київському національному університеті будівництва і архітектури» та «Положення про заходи щодо підтримки академічної доброчесності в Київському національному університеті будівництва і архітектури» Положення розроблено з метою запобігання плагіату в наукових та навчальних працях науково-педагогічних працівників університету, здобувачів наукового ступеня, а також уникнення фактів неправомірних запозичень із опублікованих джерел та спрямоване на формування академічної доброчесності та поваги до інтелектуальних надбань і покликане сприяти впровадженню практики належного цитування через визначення поняття та форм плагіату, методів запобігання його поширенню, процедури розгляду та фіксування фактів плагіату, а також формалізації можливих наслідків його вчинення у межах університету.
У відповідності до розділу 6. Положення про заходи щодо запобігання академічного плагіату в Київському національному університеті будівництва і архітектури» науковий керівник (консультант), який виявив академічний плагіат (компіляцію) у творах магістрів попереджає про це автора, а у разі його не згоди – інформує службовою запискою завідувача своєї кафедри. Факт академічного плагіату (компіляції) у роботах магістрів констатується експертною комісією факультету або університету.