НОВИНИ АРХ,  НОВИНИ КНУБА

Відбувся захист подвійного диплому в Люблінській політехніці

08.05.2023 відбувся захист подвійного диплому в Люблінській політехніці.
За програмою подвійного диплому цього року підготували дипломні магістерські проекти студенти Київського національного університету будівництва і архітектури:
Бурим Кирило, Банний Тарас, Боровик Дмитро, Твердохліб Олександра, Швед Антон, Щеглов Ілля, Дерпа Роман, Лиманенць Владислав, Боровкова Анастасія, Горбонос Анастасія, Тесленко Ю.
Комісія високо оцінила результати представлених до захисту атестаційних робіт магістра.
Дякуємо викладачам Люблінської політехніки та викладачам архітектурного факультету КНУБА!

Студенти кафедри Архітектурного проектування цивільних будівель та споруд Боровик Дмитро та Твердохліб Олександра виконали магістерській диплом на тему «Створення мультифункціонального громадмького центру, як частини заводу Кузня в Києві».  Об’єкт знаходиться майже в центральній частині міста Києва та має багаторічну історію та велику, складну ділянку. Студенти створили новий генеральний план території. Тепер будівлі розділені таким чином, щоб утворити блоки однакової форми та згруповані в один квартал. В рамках диплому зберегли старі будівлі та знесли або реконструювали ті, що були побудовані після 2000 року.

Проаналізовано функції, які існують тут сьогодні. Запропонована реконструкція та нове будівництво, автори зберігають старі будівлі та використовують їх як виставковий центр, паб чи офіси, прибирають неоригінальні частин та пропонують створити закритий сад і нову офісну будівлю с підземним паркінгом поруч, щоб загальна концепція виглядала більш економічно реалістичною. Для паркування приватних автомобілів передбачено підземний паркінг, а також є спеціальні маршрути з місцями завантаження. Основна ідея ландшафтного дизайну полягала в тому, щоб створити закритий сад із густою рослинністю всередині історичних стін. Враховуючи те, що сад знаходиться в центрі кварталу, це покращить зв’язок з природою для всіх будівель колишнього заводу. Зелені зони реалізовані в біонічних формах, щоб контрастувати з суворими обрисами будівель. Оскільки ділянка розташована в низині, недалеко від річки, запропоновано створити дощові ставки, які б накопичували воду та покращували мікроклімат. Фасадам повернули первісний вигляд. На першому поверсі експоцентр та паб. У частині експоцентру є вертикальні комунікації та адміністрація, книгарня та конференц-зал, а також склад. На другому поверсі продовжується виставка, а також книгарня та паб.

Збережено оригінальні конструкції та додано нові антресолі на незалежних колонах. В інтер’єрі є центральний атріум, який закінчується вікнами у закритий сад. Старі стіни пропонується не очищати від бруду, а лише укріпити, щоб не втратити історичний відбиток. Для підвищення енергоефективності поверх старих дерев’яних дошок встановили новий дах.
Основний об’єкт поряд – вокзал і  від нього відштовхувались, спробувавши вирішити проблеми з інфраструктурою і функціями, яких не вистачало. 

Завод Кузня розташований в близькості до Головного вокзалу Києва «Київ-Пасажирський», який є другим в країні по кількості пасажиропотоку після аеропорту «Бориспіль». Навколишнє середовище не має чіткого зонування та планування території, щоб мало відповідати сучасним потребам, створюючи невирішену транспортну проблему на прилеглих вулицях та площах. В цьому місці сконцентрувалися різні види міського транспорту (станція метрополітену, міська електричка, трамваї, автобуси, маршрутні таксі, залізниця), що при належній реорганізації та впорядкуванні мають принести зручності пересування для жителів та гостів столиці.
На південно-східній частині ділянки колишнього заводу Кузні, яка примикає до вулиці С. Петлюри, у 2000х роках утворилася стихійна автостанція, що і тепер користується значним попитом. ЇЇ поява та довготривале існування підкреслює потрібність та вигідність функції саме на цьому місці, ключовим фактором для якого є пішохідна доступність до Головного жд вокзалу.

Стан існуючої автостанції «Київ» не відповідає сучасним потребам, зокрема відсутня будівля терміналу автостанції для очікування, чітко розмежовані пішохідні і проїзні частини, роздільне паркування автомобілів та платформи для автобусів. Ця територія також нагромаджена нелегальними будівлями кафе і фаст-фуду, громадських вбиральнь, хостелів та магазинів, тому ділянка має неестетичний вигляд та є зовсім не пристосованою для людей з обмеженими можливостями.
Концепцією реновації запропоновано:
– Реконструкція будівлі супермаркету в будівлю автобусного терміналу
– Реставрація господарської будівлі 1897 року під кофейню
– Реновація та реорганізація території для автовокзалу з чітким розділенням різних транспортних та пішохідних потоків, а також конкретне розмежування зон.

Будівля терміналу включає в себе всі необхідні головні та другорядні функції, відповідаючи потребам сучасності та існуючим вимогам. На двох поверхах запроектовані: рекреаційні зони очікування та відпочинку в просторі атріуму, основні зали очікування зі зручними сидіннями, камери зберігання багажу, квиткові каси, двоповерховий продуктовий супермаркет зі складськими, підготовчими та адміністративними приміщеннями, громадські вбиральні, кімната матері та дитини, туалети для людей з обмеженими можливостями, двоповерховий фудкорт, їдальня для водіїв автобусів з кухнею та приміщеннями для персоналу, пункт першої медичної допомоги та пост охорони, коворкінги – для зручного тимчасового місця для роботи, зона відпочинку з окремими кімнатами з ліжками, дитяча ігрова кімната.
Проведено глибокий історичний і містобудівний аналіз, виявлено те, що варто зберегти, а що можна знести. Територія отримала нове життя після 20 років стагнації.

Translate »
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux