Соціальним мережам КНУБА – загальну підтримку!
11 червня на засіданні ректорату КНУБА звітував інформаційно-аналітичний відділ про роботу напередодні вступної кампанії 2024 року. Діяльність сайту КНУБА та соціальних мереж, окрім Інформаційно-аналітичного відділу, забезпечує відділ мультимедійних розробок, графіки та дизайну Центру інформаційних систем та комунікації.
Згідно з аналізом роботи офіційного сайту КНУБА за 5 місяців з початку року Головний сайт КНУБА відвідали 117 тисяч користувачів, що на 10 відсотків більше, ніж минулого року. Середній час, витрачений на перегляд сторінок сайту – 2 хв 16 секунд. Сто три тисячі користувачів були з України, майже три тисячі – з Німеччини, 1400 виходів на сайт з Польщі, понад дві тисячі виходів – зі Сполучених Штатів Америки.
У створенні позитивного іміджу університету серед молоді важливу роль відіграють соціальні мережі. Так, в мережі Faсebook КНУБА, на 1 січня цього року нараховувалось 4700 підписників, станом на 20 травня цього року – 5033 осіб. За останні 90 днів було 70 тисяч переглядів. Telegram: стало на 400 підписників більше – 2596. Instagram має 3 тисячі підписників. У ТікТок було 2100 підписників, стало 2439, You Tube має 1030 підписників.
Тобто ми бачимо значне підвищення зацікавленості аудиторії матеріалами соціальних мереж, які розповідають про життя нашого університету.
Менеджери сайту та соціальних мереж КНУБА Володимир Чахоян, Людмила Коваленко, Олена Турковська, Анна Остапенко постійно ведуть пошук нових форм взаємодії з відвідувачами сайту і підписниками соцмереж КНУБА. Так, на головній сторінці сайту – організований Віртуальний тур Університетом. Ось як це виглядає на сайті:
Ми почали демонструвати фотографії в Інстаграмі у вигляді коротких відеороликів, так званий ріллс, відеоколлаж або «барабан» фото. https://www.instagram.com/p/C7MZxOJN3w7/
За допомогою впровадження слайдерів більш цікавими стали головні сторінки факультетів. Ось приклад одного з факультетів: https://www.knuba.edu.ua/faculties/arh/ .
Так, нами зроблена візитівка кожного факультету.
Соціальні мережі КНУБА активно висвітлюють вступну компанію цього року. Для доступності номери телефонів Приймальної комісії закріплено у всіх соцмережах. Анонси проведення заходів для вступників (днів відкритих дверей, профорієнтаційних екскурсій, інтерв’ю, творчих конкурсів) публікуються та закріплюються в шапці профілю згідно з графіками їх проведення. Поради та новини для майбутніх вступників від Міністерства освіти публікуються на сторінках Фейсбук і Телеграм.
Відділенням довузівської підготовки на сайті КНУБА зроблена цікава демонстрація слайдів «Обери професію». Це виглядає ось так: https://www.knuba.edu.ua/oberi-profesiyu/
Разом із відділом мультимедійних розробок, графіки та дизайну Центру інформаційних систем та комунікації ми та з відділенням довузівської підготовки на сайті демонструються короткі, до шістдесяти секунд, відеоролики «Вступай, навчайся, відбудовуй!» про кожен факультет. Ось приклади факультетів БТФ і ФАІТ: https://www.tiktok.com/@knuca.official/video/7221407484882193669
Кожен декан запрошує абітурієнтів до вступу в КНУБА. Ось як це виглядає на прикладі будівельного факультету: https://www.tiktok.com/@knuca.official/video/7205916190013754630
Добре себе зарекомендували прямі лінії з абітурієнтами, вони висвітлюються у всіх соціальних мережах. 16 квітня цього року відбулась відкрита онлайн-зустріч зі вступниками «Як стати студентом КНУБА» на платформі TikTok, яку проводили відповідальний секретар приймальної комісії Олександр Кравчук та менеджер TikTok КНУБА Анна Остапенко. Загалом захід відвідали понад 900 глядачів: https://www.tiktok.com/@knuca.official/video/7360363556937698565;
14 травня відбулась відкрита онлайн-зустріч «Як стати студентом архітектурного факультету», також на платформі TikTok, за участю декана архітектурного факультету Олександра Кащенка. Загалом захід відвідали понад 1400 глядачів. У стислому вигляді це було ось так.: https://www.tiktok.com/@knuca.official/video/7369119136506498309
Зараз проведена подібна зустріч із головою Ради студентського самоврядування Джастином Варгою, планується захід з деканом будівельного факультету.
З’явилися банери для вступників. Дуже гарний приклад з цього приводу банер факультету ГІСУТ
https://www.instagram.com/p/CuvEYNrqeC3/?img_index=1;
На сайті підготовлений відеоцикл «У КНУБА вчитися комфортно», в якому студенти з кожного факультету розповідають, чому саме у нас вчитись цікаво. Ось як про це розповідає студентка БТФ:
На сьогодні усі кафедри мають соціальні мережі й практично всі ними користуються. Серед факультетів виділяється факультет ГІСУТ. У мережі Фейсбук цей факультет мають майже тисячу підписників. Більш ніж тисяча підписників Інстаграм на будівельному факультеті. Це означає, що в цих мережах інформація цікава та своєчасна. Ось приклад сторінці Інстаграм ФУПП, де 727 підписників. https://www.instagram.com/mistobuduvannya/
Серед кафедр слід відзначити кафедру архітектурного проектування цивільних будівель і споруд, завідувач Вадим Куцевич. У нього всі публікації актуальні. На сторінці у Фейсбуці у них близько 800 підписників, в ЮТУБ і – 12 власних відео. Гарні справи на кафедрі дизайну, завідувач Юлія Третяк. Тут майже 500 підписників Фейсбук, 17 відео на ЮТУБі. Кафедра геоінформатики і фотограмметрії, завідувач Юрій Карпінський, має у Фейсбуці 831 підписника. Кафедра теплогазопостачання і вентиляції, завідувач Костянтин Предун, має понад сімсот підписників. Тут розміщені дуже цікаві 24 відеоролика у Тік-Ток для абітурієнтів. Ось один із них: https://www.tiktok.com/@tgpiv_knuba/video/7186677982587817221
Інформування абітурієнтів щодо повсякденного життя університету, переваги навчання певних спеціальностей – це дієвий шлях для забезпечення якісного набору студентів під час непростої цьогорічної вступної кампанії.
То, просимо усіх активно включитись у роботу соціальних мереж, сподіваємось на підтримку ректорату в цьому питанні.
Інформаційний центр