Проведення тижня товарознавців та маркетологів у КНУБА з нагоди 20-ої річниці створення кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві
З нагоди святкування 20-річного ювілею кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві організувала та провела тиждень товарознавців та маркетологів КНУБА (18.04-21.04), в якому взяли участь викладачі кафедри та здобувачі освіти спеціальностей 075 ОП “Маркетинг” та 076 ОП “Товарознавство та комерційна діяльність”. Програма заходу була цікавою та насиченою.
19 квітня доцент Юдічева О.П. провела тематичну лекцію «Шоколад: дегустуємо із задоволенням!» для здобувачів першого рівня вищої освіти ОП «Товарознавство та комерційна діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
З підготовленої лекції, що супроводжувалася презентацією, учасники зустрічі дізналися про останні наукові дослідження, що стосуються споживної цінності шоколаду і його фізіологічної дії на організм людини; відмінні ознаки різних сортів какао-бобів і їх вплив на якість готового продукту; особливості інгредієнтного складу класичного чорного шоколаду; умови, правила та основні етапи дегустації. Лектор акцентувала увагу на органолептичних властивостях високоякісного шоколаду і на тих відтінках смаку, аромату шоколаду, які характеризують продукт високої споживної цінності. Наприкінці зустрічі відбулася дегустація зразків чорного шоколаду.
Також 19 квітня студенти гр. ТКД-11 будівельно-технологічного факультету Гуценко Богдан, Збаразська Катерина, Репалюк Владлена і Федотова Дар’я під керівництвом доц. Юдічевої О.П. провели майстер-клас «Експрес-методи визначення якості кисломолочного сиру і вершкового масла» для здобувачів першого рівня вищої освіти ОП «Товарознавство та комерційна діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і всіх бажаючих. Зазвичай молочні продукти фальсифікують шляхом заміни молочного жиру на олію (переважно пальмову і кокосову), молочного білка на рослинний (соєвий), додаванням крохмалю, соди тощо. Додавання пальмової олії покращує товарний вигляд продуктів харчування, підсилює смакові характеристики, подовжує термін придатності (вона слугує консервантом), здешевлює їх. Крохмаль збільшує масу. Фальсифікація знижує споживні властивості, погіршує органолептичні властивості. Інколи фальсифіковані продукти можуть стати дуже шкідливими для споживача. Володіння експрес-методами визначення фальсифікації молочних продуктів допомагає зробити початкові висновки про їх якість і наявність тієї чи іншої фальсифікації.
19 квітня доц. Романенко О.В. та доц. Алавердян Л.М. провели цікаві інтерактивні командні ігри на знання бізнес-термінів та основ підприємництва разом із студентами гр.ТКД-11, ТКД-11ск, Марк-11, ТКД-31 та ТКД-51. Виборюючи перемогу, кожна команда намагалася якомога швидше надати правильні відповіді по кожному конкурсу. Під час виконання завдання, коли член команди мав пояснити слово своїй команді, не називаючи його, а команда мала швидко назвати це слово, студенти проявляли креативність та почуття гумору. Учасники ігор отримали море позитивних емоцій, а переможці – ще й додаткові бали по дисципліні.
20 квітня відбулися урочисті збори з нагоди святкування ювілею кафедри товарознавства та комерційної діяльності в будівництві, на якому були присутні представники вищого керівництва КНУБА, викладачі кафедри та будівельно-технологічного факультету, представники інших ЗВО та бізнес-партнерів, випускники та студенти кафедри. Велика кількість привітань та теплих побажань в адресу завідувача проф. Захарченка П.В. та викладачів кафедри прозвучали в цей день. У другій половині дня на кафедрі товарознавства та комерційної діяльності було проведено ІV Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку». Тези наукових доповідей на конференцію надали 213 учасників, зокрема науково-педагогічні працівники та здобувачі із 44 закладів освіти.
21 квітня в рамках Тижня товарознавців та маркетологів кафедрою була запрошена Панченко О.В., бізнес-тренерка, доктор філософії, маркетолог-практик, яка провела для студентів-маркетологів відкриту лекцію на тему: “Цифрові маркетингові інструменти: нові можливості для ефективної промоції у світі технологій” та майстер-клас на тему: “Цифрова трансформація маркетингу: побудова дорожньої карти клієнта”. Ольга Вікторівна поділилась досвідом і практичними навичками в сфері цифровізації, поділилася з присутніми цікавими кейсами компаній, надала приклади шаблонів з питань цифрового маркетингу, разом зі студентами вирішувала завдання з побудови дорожньої карти клієнта (customer journey map). В кінці практичного заходу студенти закріпили отримані знання у формі тестових завдань методом «мозкового штурму» та розгадування кросвордів. Розв’язані студентами практичні завдання від бізнес-тренера протягом тижня були оцінені журі, переможці конкурсу отримали приз від кафедри.
Завершальною подією тижня товарознавців та маркетологів стала екскурсія студентів 3-го курсу спеціальності 075 “Маркетинг” по Хрещатику (головній вулиці Києва) у супроводі доцента Алавердян Л.М. Під час екскурсії студенти ознайомились з місцезнаходженням, функціями та ролі в організації торгівлі в Україні таких державних установ: Київської міської державної адміністрації, Київської міської ради, Департаменту земельних ресурсів, Департаменту містобудування та архітектури тощо.
Плануємо зробити традицією щорічне проведення тижня товарознавців та маркетологів КНУБА на кафедрі товарознавства та комерційної діяльності в будівництві.
Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві
Романенко О.В., доцент, к.екон.н.