Про відділ
Призначення відділу – удосконалення діючої системи менеджменту якості Київського національного університету будівництва і архітектури щодо чинних вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015 у відповідності з цілями Університету.
Основні завдання та функції відділу:
- Участь в формуванні керівництвом стратегії розвитку Університету, підготовки вхідної інформації для аналізу поточного стану СМЯ та формуванню планів на майбутнє.
- Підготовка пропозицій щодо формування Політики і Цілей у сфері якості Університету.
- Участь в розробці та підтримці процесів, необхідних для функціонування системи менеджменту якості.
- Розробка, узгодження та впровадження підходів і методів по плануванню, впровадженню, контролю та удосконаленню процесів в рамках СМЯ Університету з метою підтримки результативності.
- Координація діяльності та участь в розробці документованих вимог СМЯ з врахуванням нормативних вимог в сфері діяльності Університету.
- Впровадження документованої інформації СМЯ, контроль виконання.
- Надання інформаційно-консультативної підтримки персоналу всіх рівнів Університету з питань менеджменту якості.
- Організація та проведення внутрішніх планових та позапланових аудитів на підставі Програми, яка затверджується ректором.
- Надавати ректору загальний звіт за результатами проведення внутрішніх аудитів та досягнення цілей Програми внутрішніх аудитів.
- Ініціювати проведення позапланових аудитів.
- За рішенням ректора організовувати та приймати участь в проведенні самооцінки процесів та СМЯ в цілому за визначеними критеріями.
- Організація та сприйняття проведенню зовнішніх аудитів.
- Організація та участь у визначенні причин невідповідностей, заходів по усуненню, виконанню заходів по всіх процесах, у всіх підрозділах.
- Звітування ректору про стан закриття невідповідностей та усуненню причин.
- Розробка та впровадження заходів щодо підтримки СМЯ в робочому стані і відповідності, визначеним керівництвом, критеріям міжнародних стандартів.
- Підготовка обґрунтованих пропозицій керівництву Університету щодо вдосконалення системи менеджменту якості.
- Забезпечення вищого керівництва необхідною вхідною інформацією для проведення аналізу СМЯ з боку керівництва та розробки цілей та планів на наступний період.
- Підготовка проектів наказів та розпоряджень по системі менеджменту якості.
- Проведення навчання персоналу Університету у сфері менеджменту та СМЯ.
- Підвищення компетентності персоналу відділу у сфері менеджменту різних напрямків.
Стандарт ISO 9001:2015 розроблений Міжнародною Організацією по стандартизації. Він забезпечує системний підхід до забезпечення якості. Вимоги стандарту допомагають визначити проблеми пов’язані з управлінням і як наслідок вирішити, що в свою чергу дозволяє поліпшити якість послуг, сприяє підвищенню рівня задоволеності споживача та чітко регламентує всі заходи, які проводяться в ході розробки, впровадження та підтримки СМЯ.
Начальник відділу – Бойко Євгенія Григорівна
Контакти відділу ПФ СМЯ:
Тел.: 044-241-55-39;
Внутр. тел.: 5-39
Е-mail: knuba.iso@gmail.com