Покращуємо імідж КНУБА
На початку року на ректораті розглядають безліч важливих питань. На останньому засіданні 11 вересня розглядалося питання покращення іміджу університету та інформаційного забезпечення діяльності КНУБА з використанням соціальних мереж.
Головний сайт КНУБА цього року відвідали сто шістдесят шість тисяч користувачів. Це на 37 тисяч більше, ніж минулого року. Сто сорок три тисячі відвідувачів були з України, понад три тисячі – зі Сполучених Штатів Америки, майже чотири тисячі – з Німеччини, 3 тисячі – з Польщі. З’явилися користувачі з Китаю – 1200 осіб. Міста, з яких найбільше виходили на сайт: Київ, Львів, Дніпро і Донецьк. Найбільш популярні запити, як кажуть фахівці, «теги», за останні 3 місяці це – кнуба, кнуба спеціальності, кнуба вступ, knuba англійською мовою.
Ми продовжуємо працювати над підвищенням рейтингу університету в ГУГЛі. Завдяки плідній роботі наших фахівців за три останніх місяці кількість кликів та показів на наш сайт зросла втричі.
Ми суттєво збільшили обсяг переданої інформації. Цього року на офіційному сайті вийшло шістсот чотирнадцять інформаційних повідомлень про діяльність університету. Щиро вдячні розпорядникам інформації факультетів за проведену роботу.
Інформування про повсякденне життя університету, переваги навчання певним спеціальностям – це шлях до створення всебічного позитивного іміджу нашого закладу, що дозволяє досягти популярності та поваги до КНУБА, забезпечити якісний набір студентів під час вступної кампанії.
Також Інформаційно-аналітичний відділ провів аналіз стану справ у висвітленні наукометричної діяльності кафедр на сайті КНУБА. Ректорат зобов’язав деканів факультету покращити цю роботу.
За статистикою, молодь віддає перевагу доступу до новин через соціальні мережі. На початку року у нас змінився адміністратор соціальних мереж Instagram, Facebook, Telegram. Цю роботу очолила інженер кафедри опору матеріалів Олена Турковська. Сумарна кількість підписників у Фейсбуці, Інстаграмі, Телеграмі зросла за цей час в півтора раза і складає понад дев’ять тисяч!
У серпні ми відзначали півроку активної роботи Тік Току КНУБА. Менеджер офіційної сторінки TikTok КНУБА студентка другого курсу факультету ФУПП Анна Остапенко. Зараз у нас майже 2000 підписників. Маємо 75 тисяч «лайків». Один приклад: відео ректора с колективом на сходинках на Тік Тоці зібрав 637 тисяч переглядів!
Наші соціальні мережі активно працювали під час вступної компанії. Це – відеоінтерв’ю з кожним деканом, відеоматеріали про університет і факультети, розповіді студентів «Чому я навчаюсь в КНУБА», репортажі з творчих випробувань, репортаж зі спортивного комплексу. Проведено цикл «прямих ефірів» абітурієнтів з відповідальним секретарем приймальної комісії Олександром Кравчуком. Тільки матеріал про заселення в гуртожитки зібрав понад 52 тисячі переглядів. Та, на жаль, не усі кафедри використовують соцмережі для створення позитивного іміджу університету. Про що було зазначено на засіданні ректорату.
Стосовно розвитку мереж в ТОПових університетах України: ми маємо стійкий темп приросту підписників, близько 100 осіб щомісячно. Однак, по Фейсбуку ми займаємо 5 місце, по Телеграму – 3 місце, по Інстаграм-каналу – 9 місце. Тобто є над чим працювати.
Хочу процитувати класика американської літератури Теодора Драйзера: «Не має нічого дорожчого, ніж відмінна репутація і стабільний статус!» Наше завдання сформувати й розвивати позитивний імідж Університету і вдало підтримувати такий статус на практиці.
Запрошуємо до співпраці! Адже, згуртувавшись, ми стаємо сильніші і розумніші!
В’ячеслав Мухін, начальник інформаційно-аналітичного відділу КНУБА