Наукові конференції кафедри
Кафедра товарознавства та комерційної діяльності в будівництві починаючи з 2019 року щорічно організовує проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку».
Мета конференції: Обмін досвідом, впровадження результатів наукових досліджень у практичну діяльність підприємств і установ; консолідація зусиль науки і практики для визначення стану та напрямків розвитку підприємництва і торгівлі в Україні, та зокрема в будівельної галузі.
Тематичні напрями конференції, яка відбудеться 10 квітня 2025 року:
Секція 1. Проблеми розвитку економіки та підприємництва в Україні, шляхи їх вирішення.
Секція 2. Маркетинг і менеджмент у підприємництві: виклики, можливості та інновації.
Секція 3. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит підприємницьких структур.
Секція 4. Стан і напрями розвитку сучасної торгівлі і логістики.
Секція 5. Управління якістю та безпечністю товарів і послуг.
Секція 6. Розробка маркетингових стратегій в умовах цифрової трансформації.
Секція 7. Сучасні будівельні матеріали і вироби на ринку України.
Секція 8. Формування професійних компетентностей у здобувачів вищої та фахової передвищої освіти за спеціальностями галузі знань «D Бізнес, адміністрування та право» на сучасному етапі.