СТУДЕНТАМ
ПІДХІД ДО ОЦІНКИ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Архітектурне проектування має складний синтетичний процес, в якому використовуються науково-дослідницькі, інженерно-будівельні й художні методи.
Процес навчання професійному методу та його контроль включає в себе методику архітектурного проектування як спеціальну технологію професійної роботи. Результатом всієї учбової дії є виконаний учбовий архітектурний проект. Якщо у навчальному процесі не порушувалася методика архітектурного проектування, то оцінка навчального архітектурного проектування буде відповідати підсумковій оцінці курсового проекту (табл. 2), яка складається з таких характеристик:
– сума балів за виконання всіх контрольних стадій АП (табл. 1);
– професійні якості проекту (ідея, розробка, виконання);
– сформованість професійних якостей фахівця, що ґрунтується на вимогах обов’язкового дотримання методики архітектурного проектування.
ВПЛИВ НА ОЦІНКУ ПОРУШЕНЬ МЕТОДИКИ АРХІТЕКТУРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Оскільки у навчальному проектуванні провідною вимогою є дотримання методики АП то будь-яке її порушення означає зниження навчальних якостей професійного навчання, що повинно відбиватися в підсумковій оцінці. В окремих випадках при значних порушеннях методики АП результати курсового архітектурного проектування можуть розглядатися як незадовільні, навіть якщо сам проект міг би мати позитивну оцінку. Порушення методики АП впливає на підсумкову оцінку з АП зниженням балу (табл. 3).
В разі порушення методики АП на підсумкову оцінку курсового проекту представляються усі робочі матеріали: ескізи контрольних стадій, робочі ескізи, макети.
При пропусках у майстерні більш 75% занять чи пропусках 3 основних обов’язкових контрольних стадій КП вважати результат навчання архітектурному проектуванню незадовільним, курсовий проект при цьому до оцінки не допускається.
Відсутність графічних матеріалів на 2 контрольних стадіях, а також отримані незадовільні оцінки по ним також тягнуть за собою зниження загального балу оцінки по АП.
Незакінчені проекти не допускаються до захисту.
Закінчені проекти здаються в архів для зберігання. Учбові архітектурні проекти, що отримали відмінні та добрі відмітки рекомендуються до експонуванню на виставках й використанню в методичному учбовому фонді.
Табл.1 РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КОНТРОЛЬНИМИ СТАДІЯМИ
Реферат (пояснювальна записка), захист | Клаузури | Ескіз курсового проекту | Чистовик курсового проекту, макет | Сума балів |
до 20 | до 15 | до 15 | до 50 | 100 |
Сума балів за всі види навчальної діяльності | Оцінка ECTS | Оцінка за національною шкалою | |
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики | для заліку | ||
90 – 100 | A | відмінно | зараховано |
82-89 | B | добре | зараховано |
74-81 | C | добре | зараховано |
64-73 | D | задовільно | зараховано |
60-63 | E | задовільно | зараховано |
35-59 | FX | незадовільно з можливістю повторного складання | не зараховано з можливістю повторного складання |
0-34 | F | незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни | не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
№ | Вимоги методики архітектурного проектування | Зміна балу оцінки КП |
1 | Врахування пропусків занять (відсутність без поважних причин): | |
– при видачі завдання – 0-25% часу – 25-50 % часу – 50-75 % часу – 75-100% часу чи 3 контрольні стадії | – зниження на 5 – не змінюється – зниження до 10 – зниження до 20 – не допускається до оцінки | |
2 | Врахування оцінки контрольних стадій: | |
у балах: – 90-100 (100-75%) – 74-89 (75-50%) – 60-73 (50-25%) – 35-59 (25-0%) – 0-34 (0%) | – збільшення до 5 – не змінюється – зниження до 10 – не допускається до оцінки – не допускається до оцінки | |
3 | Врахування здачі КП невчасно: | |
– перездача №1 – перездачі №2, №3 | зниження на 5 зниження на 10- 20 |