СТУДЕНТАМ

ПІДГОТОВКА БАКАЛАВРА

ПІДГОТОВКА МАГІСТРА

ПІДХІД ДО ОЦІНКИ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Архітектурне проектування має складний синтетичний процес, в якому використовуються науково-дослідницькі, інженерно-будівельні й художні методи.

Процес навчання професійному методу та його контроль включає в себе методику архітектурного проектування як спеціальну технологію професійної роботи. Результатом всієї учбової дії є виконаний учбовий архітектурний проект. Якщо у навчальному процесі не порушувалася методика архітектурного проектування, то оцінка навчального архітектурного проектування буде відповідати підсумковій оцінці курсового проекту (табл. 2), яка складається з таких характеристик:

– сума балів за виконання всіх контрольних стадій АП (табл. 1);

– професійні якості проекту (ідея, розробка, виконання);

– сформованість професійних якостей фахівця, що ґрунтується на вимогах обов’язкового дотримання методики архітектурного проектування.

ВПЛИВ НА ОЦІНКУ ПОРУШЕНЬ МЕТОДИКИ АРХІТЕКТУРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Оскільки у навчальному проектуванні провідною вимогою є дотримання методики АП то будь-яке її порушення означає зниження навчальних якостей професійного навчання, що повинно відбиватися в підсумковій оцінці. В окремих випадках при значних порушеннях методики АП результати курсового архітектурного проектування можуть розглядатися як незадовільні, навіть якщо сам проект міг би мати позитивну оцінку. Порушення методики АП впливає на підсумкову оцінку з АП зниженням балу (табл. 3).

В разі порушення методики АП на підсумкову оцінку курсового проекту представляються усі робочі матеріали: ескізи контрольних стадій, робочі ескізи, макети.

При пропусках у майстерні більш 75% занять чи пропусках 3 основних обов’язкових контрольних стадій КП вважати результат навчання архітектурному проектуванню незадовільним, курсовий проект при цьому до оцінки не допускається.

Відсутність графічних матеріалів на 2 контрольних стадіях, а також отримані незадовільні оцінки по ним також тягнуть за собою зниження загального балу оцінки по АП.

Незакінчені проекти не допускаються до захисту.

Закінчені проекти здаються в архів для зберігання. Учбові архітектурні проекти, що отримали відмінні та добрі відмітки рекомендуються до експонуванню на виставках й використанню в методичному учбовому фонді.

Табл.1 РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА КОНТРОЛЬНИМИ СТАДІЯМИ

Реферат (пояснювальна записка), захистКлаузуриЕскіз курсового проектуЧистовик курсового проекту, макетСума балів
до 20до 15до 15до 50100
Табл.2 ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ: НАЦІОНАЛЬНА ТА ECTS
Сума балів 
за всі види навчальної діяльності
Оцінка  ECTSОцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практикидля заліку
90 – 100Aвідміннозараховано
82-89Bдобрезараховано
74-81Cдобрезараховано
64-73Dзадовільнозараховано
60-63Eзадовільнозараховано
35-59FXнезадовільно з можливістю повторного складанняне зараховано з можливістю повторного складання
0-34Fнезадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисциплінине зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
Табл.3 ЗАЛЕЖНІСТЬ ОЦІНКИ ВІД МЕТОДИКИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
Вимоги методики архітектурного проектуванняЗміна балу оцінки КП
1Врахування пропусків занять (відсутність без поважних причин):
– при видачі завдання
– 0-25% часу
– 25-50 % часу
– 50-75 % часу
– 75-100% часу чи 3 контрольні стадії
– зниження на 5
– не змінюється
– зниження до 10
– зниження до 20
– не допускається до оцінки
2Врахування оцінки контрольних стадій:
у балах:
– 90-100 (100-75%)
– 74-89 (75-50%)
– 60-73 (50-25%)
– 35-59 (25-0%)
– 0-34 (0%)
 
– збільшення до 5
– не змінюється
– зниження до 10
– не допускається до оцінки
– не допускається до оцінки
3Врахування здачі КП невчасно:
– перездача №1
– перездачі №2, №3
зниження на 5
зниження на 10- 20

Translate »
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram