Інформаційне забезпечення діяльності КНУБА
На засіданні ректорату Київського національного університету будівництва і архітектури 18 квітня серед важливих питань діяльності університету і підготовки до вступної кампанії розглядалася ситуація з покращенням іміджу університету й інформаційного забезпечення діяльності КНУБА з використанням сайту КНУБА та соціальних мереж. Як показує статистика, лише чверть аудиторії Інтернету використовують веб-сайти як першоджерела отримання інформації та новин, а молодь віддає перевагу доступу до новин через соціальні мережі. Враховуючи цей факт, надалі у своїй роботі інформаційно-аналітичний відділ буде зосереджувати увагу саме на соціальних мережах. Було створено окрему пошту для приймання інформації в GOOGL та Telegram.
Були визначені персональні менеджери офіційних соціальних мереж КНУБА – фахівці SMM Олена Турковська, співробітник кафедри опору матеріалів, відповідає за офіційні канали КНУБА Faсebook, Telegram та Instagram. За місяць її роботи кількість переглядів публікацій зросла на 30%, на 95 % зросла кількість нових підписників. Сторінка «Асоціація випускників і друзів КНУБА», яку веде Любов Лавриненко, має дві тисячі триста підписників. Офіційний канал YouTube «KNUBAVIDEO», яким опікується Володимир Чахоян, має вісімсот шістдесят одного підписника. Керівником офіційного Тік-Ток КНУБА стала студентка 1-го курсу ФУПП Анна Остапенко. Поки що всього у Тік-Ток КНУБА 60 підписників, але ми вже отримали позитивні відгуки.
Зі студентами в соціальних мережах активно працюють Приймальна комісія, відділення довузівської підготовки, профком студентів, Центр культури та дозвілля, молодіжна наукова рада. Начальник Інформаційно-аналітичного відділу КНУБА Вячеслав Мухін запросив решту колективу активно включитись у розповсюдження інформації про КНУБА через соцмережі та надавати інформаційному центру матеріали про події у своїх підрозділах. Інформування людей про повсякденне життя університету, переваги навчання певним спеціальностям, оприлюднення досягнень та прізвищ гідних випускників, співробітників і студентів – дієвий шлях до створення позитивного іміджу КНУБА та забезпечення якісного набору студентів під час вступної кампанії.
Інформаційний центр