Вебінар “Чи потрібен майстру бренд?” організований Радою з розвитку креативної економіки КМУ

30 червня 2022 року студенти та викладачі кафедри дизайну, зокрема Косаревська Р.О., долучилися до вебінару “Чи потрібен майстру бренд?” організованого Радою з розвитку креативної економіки КМУ.

Під час події говорилось:

  • Про важливість впровадження маркетингу в сфері народних художніх промислів та крафту з ціллю промоції;
  • Як і в яких ситуаціях впроваджувати адаптивний маркетинг;
  • Про досвід майстрів народних художніх промислів та крафтових виробників, які створили ім’я та бренд завдяки впровадженню маркетингу;
  • Про ланцюги продажів, які допоможуть виробникам сектору народних художніх промислів і крафту вести комерційну та промоційну діяльність;
  • Про шлях брендів GNIZDO та YAKUSH від засновників.

Спікерками вебінару були:

Анастасія Білецька, співвласниця та креативна директорка MaЇno Design Ukraine, журналістка, членкиня експертної ради 2020-2021 рр. УКФ, лекторка, кураторка виставок українських предметних дизайнерів та дизайн брендів на Maison et Objets, Paris Design Week та Milan Design Week. MaЇno, дослідниця дизайну, практик формування та запуску процесів, які відповідають за фактори сталого розвитку брендів.

Маша Якуш, засновниця бренду YAKUSH. YAKUSH – це український бренд, який створює посуд та декор з екологічних матеріалів ручної роботи, переважно з гутного скла, технологія якого збереглася в Україні з XV століття.

Анастасія Аргунова, засновниця бренду GNIZDO. GNIZDO – це український sustainable бренд текстилю для дому та одягу з натурального льону.

Відеозапис вебінару можна переглянути за посиланням:

Translate »
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram