У ЗМІ про попит на спеціальність дизайнера інтер’єру

Сьогодні дизайн сприймається як соціальна і політична сила, яка може мати як конструктивний, так і деконструктивний характер. Сучасний дизайн стає дизайном середовища та дизайном людського досвіду, соціального контексту, тобто фахівці проектують події, конструюють стиль та спосіб життя, а загалом – синтезують культурні цінності.

Цікавість до цієї професії була завжди, але тільки у 2000 роках, з соціально-економічним підйомом в країні, ця спеціалізація з архітектури виокремилася в окрему спеціалізацію дизайну та набула широкого розповсюдження як серед професіоналів, так і серед громадян – потенційних замовників. За останні 20 років змінився й замовник: люди стали більше подорожувати, проявляти цікавість до професійної літератури, до сайтів у мережі інтернет, отже, зросла так звана «надивленість» користувачів, відповідно зростають вимоги до дизайну і дизайнерів. З іншого боку, скрутна економічна ситуація у країні менше торкнулася дизайну інтер’єрів, ніж архітектури, тому затребуваність наших випускників на ринку праці є стабільною. Безумовно, це вплинуло на популярність спеціальності серед молоді, які обирають професію, та у їх батьків, тому на архітектурному факультеті КНУБА було відкрито спочатку спеціальність 022 «Дизайн», а потім була організована кафедра дизайну, де наразі навчається понад 500 здобувачів на різних освітніх рівнях: Бакалавр, Магістр, Доктор філософії. Всі ці особливості розвитку спеціальності та світові тренди ми аналізуємо та свідомо впроваджуємо у процес підготовки фахівців у сфері дизайну інтер’єру, меблів, обладнання, аксесуарів, поширюючи сферу навчання і на арт-дизайн, «міський» інтер’єр, дизайн малих форм для відкритих міських просторів, створення брендингу для інтер’єрів офісів тощо.

Про затребуваність спеціальності дизайнера інтер’єру розглянуто у сюжеті ФАКТИ від ICTV за участю завідувача кафедри дизайну КНУБА Третяк Ю.В.

Translate »
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram