Новини,  НОВИНИ КНУБА

Цифровізація КНУБА. Впроваджуємо програмне забезпечення «Управління персоналом»

Київський національний університет будівництва і архітектури продовжує втілювати цифрові рішення на всіх рівнях, зокрема в контексті обліку управління персоналом. На цьому етапі впроваджується сучасна HR-платформа для втілення на практиці концепції цифрової трансформації та  автоматизації ділових процесів. За результатами відкритого тендера було обрано програмне забезпечення «Управління персоналом» комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система цифрової трансформації бізнес-процесів планування, обліку і управління ресурсами «A5.ERP» розробки ТОВ «А5 Солюшнз».

Ефективне впровадження програмного забезпечення «Управління персоналом» «A5.ERP» відбувається у тісній співпраці системних адміністраторів КНУБА та експертів «А5 Солюшнз». Система була розгорнута у хмарному середовищі KNUBA_CLOUD, у якому здійснюється постійний технічний контроль та супровід ділових процесів.

У результаті нове програмне забезпечення дозволить забезпечити заплановані налаштування та автоматизацію управління персоналом, дасть можливість отримувати оперативну інформацію з HR-аспектів для прийняття ефективних управлінських рішень, зокрема:

  • автоматизувати створення та підтримку єдиної бази організаційної структури університету;
  • фіксувати зміни організаційної структури (внутрішні організації, підрозділи, посади) на підставі наказів на зміну штатного розпису;
  • вести довідник організації: загальні дані, розрахункові рахунки, реєстраційні дані, відмінки, основні функції;
  • вести довідник підрозділів: загальні дані, відмінки, основні функцій;
  • вести довідник посад: загальні дані, посадові інструкції, види оплати та надбавки;
  • вести та редагувати ієрархічний довідник організаційної структури університету;
  • візуалізувати інформацію у вигляді відповідних реєстрів або у вигляді структурного дерева для зручності її сприйняття користувачем;
  • реєструвати накази на зміну штатного розпису;
  • підтримувати фіксацію реорганізацій і змін;
  • вести вакантні посади, в тому числі тимчасово вакантних;
  • аналізувати чисельність та формувати планову чисельність (середню середньооблікову, в еквіваленті повної зайнятості);
  • формувати звіти за штатним розписом.

На зараз програмне забезпечення управління персоналом підтримує облік близько двох тисяч особових карток працівників університету.

Translate »