Поновлення переведення та інші питання
Відрахування, переривання навчання, поновлення, переведення та надання академічної відпустки в університеті здійснюється відповідно до Положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки (Наказ МОН 07.02.2024 № 134) та Положення про організацію освітнього процесу в КНУБА (зі змінами та доповненнями згідно наказу від №279 від 04.07.2024)
З питань поновлення, переведення, зарахування для отримання другої спеціальності за кошти фізичних/юридичних осіб звертайтесь:
Факультети: архітектурний, автоматизації і інформаційних технологій, інженерних систем та екології – а.217, тел. +38(044) 241-55-20.
Факультети: будівельний, будівельно-технологічний, урбаністики та просторового планування, геоінформаційних систем та управління територіями – а.225, тел. +38(044) 245-42-10.
ПОНОВЛЕННЯ НА НАВЧАННЯ
ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
Наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2024 №1775 внесені такі зміни до наказу від 24 червня 2024 року N 910 Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача освіти в частині поновлення на навчання:
1. Тимчасово на період дії правового режиму воєнного стану в Україні призупинити:
Поновлення (включаючи допуск до освітнього процесу після завершення строку переривання навчання) на денну або дуальну форми здобуття освіти, крім наступних категорій осіб:
- особи, які на дату поновлення не досягли граничного віку направлення на базову військову службу, визначеного статтею 15 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” (25 років), за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- здобувачі освіти, які мали перерву в навчанні у зв’язку з вагітністю та пологами або доглядом за дитиною до досягнення нею трирічного віку (шестирічного віку у передбачених законодавством випадках);
- особи, звільнені з військової служби після 24 лютого 2022 року;
- особи, які поновлюються для здобуття освіти за медичними або фармацевтичними спеціальностями, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- особи, яким було надано академічну відпустку тривалістю не більше одного року за медичними показаннями (у тому числі у разі її продовження до двох років), у зв’язку з участю в програмі академічної мобільності або у зв’язку із сімейними обставинами, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- особи, які розпочали здобуття фахової передвишої або вищої освіти в закладах освіти за кордоном та повернулися для продовження здобуття освіти в Україну (за умови наявності державного визнання документа про освіту та академічної довідки, на підставі яких здійснюється переведення);
- іноземці та особи без громадянства (за умови наявності державного визнання документа про освіту та академічної довідки, на підставі яких здійснюється переведення).”
ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ
Згідно наказу МОН 22.05.2020 № 673 Про затвердження Переліку спеціальностей, здобуття ступеня освіти з яких необхідне для доступу до професій, для яких запроваджено додаткове регулювання, поновлення на спеціальності 081 Право та 191 Архітектура та містобудування можливе тільки, якщо особа була відрахована з таких спеціальностей
ПОРЯДОК ПОНОВЛЕННЯ ДО УНІВЕРСИТЕТУ:
1. Подати заяву на поновлення та копію академічної довідки з попереднього місця навчання:
з 13 січня по 14 лютого (заяву та копію академдовідки подати в а.230 канцелярію університету).
Отримати консультацію та написати заяву можна в к.217 або к.225 навчального відділу
2. Пройти оцінювання щодо здатності успішно виконати відповідну освітню програму відповідно до розкладу (див. нижче).
В разі успішного проходження оцінювання щодо здатності виконати відповідну освітню програму
3. Подати документи для поновлення (к. 217 або 225, навчальний відділ):
- для чоловіків – 2 копії військово-облікового документа, засвідчені в кімн. 710 (можна сформувати в додатку Резерв+ та роздрукувати);
- копія академічної довідки;
- витяг з наказу про відрахування (для осіб, які були відраховані з КНУБА, витяг отримати у відділі кадрів – к. 231)
- паспорт громадянина України або інший документ, що засвідчує громадянство (2 копії);
- для власників паспорта громадянина України у формі ID-карти – витяг про місце проживання (2 копії) – можна сформувати через додаток “Дія”;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (2 копії);
- свідоцтво або атестат про повну загальну середню освіту (2 копії);
- додаток до свідоцтва або атестата (2 копії);
- чотири кольорових фотографій (розмір 3х4см);
- заповнити анкету для поновлення.
4. Укласти договори на навчання та надання платної освітньої послуги та сплатити за навчання – не пізніше 21 лютого 2025 (к. 217 або 225, навчальний відділ).
ПЕРЕВЕДЕННЯ (В МЕЖАХ КНУБА)
ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
Наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2024 №1775 внесені такі зміни до наказу від 24 червня 2024 року N 910 Про деякі особливості набуття та поновлення статусу здобувача освіти в частині переведення:
1. Тимчасово на період дії правового режиму воєнного стану в Україні призупинити:
Переведення здобувачів фахової передвищої та вищої освіти на денну або дуальну форми здобуття освіти з інших форм здобуття освіти, крім наступних категорій осіб:
- особи, які на дату переведення не досягли граничного віку направлення на базову військову службу, визначеного статтею 15 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” (25 років), за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- особи, звільнені з військової служби після 24 лютого 2022 року;
- іноземці та особи без громадянства (за умови наявності державного визнання документа про освіту та академічної довідки, на підставі яких здійснюється переведення).
ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ
ПОРЯДОК ПЕРЕВЕДЕННЯ:
1. Подати заяву на переведення (для чоловіків додатково слід подати копію військово-облікового документа, засвідченого в к.710):
з 13 січня по 14 лютого (подати заяву в а.230, канцелярію університету).
Отримати консультацію та написати заяву можна в к.217 або к.225 навчального відділу
2. Пройти оцінювання щодо здатності успішно виконати освітню програму, на яку переводиться особа, відповідно до розкладу (див. нижче).
В разі успішного проходження оцінювання щодо здатності виконати відповідну освітню програму
3. Укласти договори на навчання та надання платної освітньої послуги та сплатити за навчання – не пізніше 21 лютого 2025 (к. 217 або 225, навчальний відділ).
Розклад співбесід щодо поновлення/переведення по факультетам:
Факультет | День тижня | Час | Кабінет |
Автоматизації і інформаційних технологій | Понеділок | 12:00 | 235 |
Архітектурний | Середа | 14:00 | 235 (арх. корп) |
Будівельний | Вівторок | 11:00 | 201 |
Будівельно-технологічний | Вівторок, Четвер | 14:00 | 352 |
Геоінформаційних систем та управління територіями | Четвер | 12:00 | 331 |
Інженерних систем та екології | Понеділок | 12:00 | 166 |
Урбаністики та просторового планування | Четвер | 14:00 | 430-А |
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ
03037, м. Київ, просп. Повітряних сил, 31
Одержувач: КНУБА
Банк одержувача: ДКСУ у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 02070909
Код банку: 820172
IBAN UA148201720313271003201013535
ККДБ 25010100
Призначення платежу: Оплата за навчання згідно договору №………., ПІБ студента та замовника (якщо договір оформлений на батьків)
Ксерокопію квитанції на листі А4 надавати в: к.217, тел. +38(044) 241-55-20 або к.225, тел. +38(044) 245-42-10
або відправити фото квитанції на електронну пошту contract@knuba.edu.ua
Академічна відпустка в зв’язку з призовом до лав ЗСУ
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія повістки (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка за медичними показниками
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія висновку ЛКК (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка в зв’язку з вагітністю
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія медичної довідки (подати разом із заявою в навчальний відділ)
Академічна відпустка за сімейними обставинами
Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
Переведення з навчання за кошти державного бюджету на навчання за кошти фізичних/юридичних осіб
Необхідні документи та дії:
1. Заява про переведення (написати заяву, отримати дозвіл декана або заступника та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору. Протягом 4 днів звернутись у навчальний відділ для оформлення документів)
2. Договір про надання платної послуги (укласти договір у навчальному відділі, при собі мати паспорт та РНОКПП платника)
3. Копія платіжного доручення про оплату за навчання (сплатити за навчання згідно реквізитів, подати копію у навчальний відділ)
Відрахування за власним бажанням
1. Заява на відрахування (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Академічна довідка (після виходу наказу про відрахування звернутись у деканат стосовно термінів виготовлення академічної довідки)
Поновлення на навчання після академічної відпустки
1. Заява про поновлення навчання після академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Протягом 10 робочих днів звернутись до навчального відділу стосовно питань щодо оплати за навчання
Продовження академічної відпустки (догляд за дитиною)
1. Заява на продовження академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Копія свідоцтва про народження дитини
Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого зі збереженням місця державного замовлення
Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого зі збереженням місця державного замовлення здійснюється за відсутності факту невиконання індивідуального навчального плану, на освітню програму такої самої спеціальності (спеціалізації), такого самого рівня вищої освіти без зміни форми здобуття вищої освіти та року навчання. Здобувачі вищої освіти можуть бути переведені із збереженням місця державного замовлення до іншого закладу вищої освіти, у якому розміщене державне замовлення, надане тим самим державним замовником, і такий заклад вищої освіти здійснює підготовку здобувачів вищої освіти за державним замовленням за освітньою програмою тієї самої спеціальності (спеціалізації) і року навчання.
Переведення здобувачів вищої освіти із збереженням місця державного замовлення здійснюється з дотриманням максимального (загального) обсягу державного замовлення в рік набору на перший рік навчання відповідного контингенту здобувачів вищої освіти в межах відповідних рівня вищої освіти, спеціальності або освітньої програми, що передбачає присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання.
Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення здійснюється в лютому та липні. Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення менше, ніж за шість місяців до розрахункового строку завершення навчання не допускається, крім передбачених законодавством випадків.
Здобувач вищої освіти, який бажає перевестись із збереженням місця державного замовлення до іншого закладу вищої освіти, подає у період з 01 січня по 10 лютого (включно) або з 01 червня по 10 липня (включно) на ім’я керівника закладу вищої освіти за місцем навчання заяву (у паперовій або електронній формі) про переведення з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення та отримання академічної довідки. Одержавши згоду, здобувач вищої освіти звертається з відповідною заявою до керівника закладу вищої освіти, до якого він бажає перевестись, та додає академічну довідку.
Протягом п’яти робочих днів заява про переведення має бути розглянута у закладі освіти, до якого бажає перевестись здобувач вищої освіти, а заявник повідомлений про умови переведення або причину відмови.
У випадку прийняття позитивного рішення щодо переведення та після виконання здобувачем вищої освіти умов переведення керівник закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти, видає наказ, згідно з яким здобувач допускається до занять, а до закладу вищої освіти, в якому він навчався раніше, впродовж семи робочих днів направляє запит щодо одержання/передачі його особової справи.
Керівник закладу вищої освіти за місцем навчання здобувача вищої освіти, отримавши запит від закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, на надсилання особової справи, впродовж семи робочих днів видає наказ про відрахування здобувача вищої освіти у зв’язку з його переведенням до іншого закладу вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, і впродовж десяти робочих днів після видання наказу про відрахування передає або надсилає особову справу.
Керівник закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, після одержання особової справи та укладання договору про навчання відповідно до частини шістнадцятої статті 44 Закону України «Про вищу освіту» впродовж семи робочих днів видає наказ про переведення.
ПАРАЛЕЛЬНЕ НАВЧАННЯ
для здобуття ступеня БАКАЛАВРА за іншою спеціальністю
ДРУГА ВИЩА ОСВІТА
для здобуття ступеня БАКАЛАВРА за іншою спеціальністю