Поновлення переведення та інші питання

Рекомендовані форми (зразки) заяв щодо навчання за кошти фізичних/юридичних осіб

ПОНОВЛЕННЯ НА НАВЧАННЯ

ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ

Наказом МОН №910 від 24 червня 2024 р. встановлено перелік категорій осіб, які можуть бути поновлені на навчання на денну форму здобуття освіти:

  • особи, визначені частинами першою, третьою, п’ятою, шостою статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (це особи, які не підлягають призову під час мобілізації: яким надана відстрочка, які мають бронювання та ін.) , за умови підтвердження відповідного права засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Порталу Дія) або шляхом електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів та Єдиною державною електронною базою з питань освіти;
  • особи, які на дату поновлення не досягли 25-річного віку, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
  • здобувачі вищої освіти, які мали перерву у навчання у зв’язку з вагітністю та пологами або доглядом за дитиною до досягнення нею трирічного віку (шестирічного віку у передбачених законодавством випадках);
  • особи, звільнені з військової служби після 24 лютого 2022 року;
  • особи, які поновлюються для здобуття освіти за медичними або фармацевтичними спеціальностями, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
  • особи, яким було надано академічну відпустку тривалістю не більше одного року за медичними показаннями, у зв’язку з участю в програмі академічної мобільності або у зв’язку із сімейними обставинами, за умови наявності інформації про попереднє навчання в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.

ОБМЕЖЕННЯ НА ПОНОВЛЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ

Згідно наказу МОН 22.05.2020 № 673 Про затвердження Переліку спеціальностей, здобуття ступеня освіти з яких необхідне для доступу до професій, для яких запроваджено додаткове регулювання, поновлення на спеціальності 081 Право та 191 Архітектура та містобудування можливе тільки, якщо особа була відрахована з таких спеціальностей

Строки та терміни подання документів на поновлення:
1. Прийом документів: з 1 липня по 22 серпня (к. 122, приймальна комісія).
2. Проходження оцінювання щодо здатності успішно виконати відповідну освітню програму відповідно до розкладу.
3. Укладання договорів на навчання та платну освітню послугу в разі успішного оцінювання – не пізніше 28 серпня (к. 217 або 225, навчальний відділ);
4. Поновлення на навчання – до 30 серпня.

Порядок дій для поновлення:
1. Написати заяву на поновлення (посилання) та подати пакет документів в приймальну комісію, к.122 (оригінали документів потрібно пред’явити для засвідчення копій):

  • для чоловіків – 2 копії військово-облікового документа, засвідчені в кімн. 710 (можна сформувати в додатку Резерв+ та роздрукувати);
  • копія академічної довідки;
  • витяг з наказу про відрахування для осіб, які були відраховані з КНУБА (відділ кадрів – к. 231)
  • паспорт громадянина України або інший документ, що засвідчує громадянство (2 копії);
  • для власників паспорта громадянина України у формі ID-карти – витяг про місце проживання (2 копії) – можна сформувати через додаток “Дія”;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (2 копії);
  • свідоцтво або атестат про повну загальну середню освіту (2 копії);
  • додаток до свідоцтва або атестата (2 копії);
  • чотири кольорових фотографій (розмір 3х4см);

2. Пройти оцінювання на здатність успішно виконати відповідну освітню програму (за розкладом) та уточнити коли звернутись у навчальний відділ (к. 217 або 225).
3. Укласти договори про навчання та платну послугу та заповнити анкету на поновлення у навчальному відділі.
4. Сплатити за навчання відповідно до договору.

ПЕРЕВЕДЕННЯ (В МЕЖАХ КНУБА)

ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ДЕННУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ
Наказом МОН №910 від 24 червня 2024 р. встановлено перелік категорій осіб, які можуть бути переведені на денну форму здобуття освіти з інших форм здобуття освіти:

  • здобувачі вищої освіти з числа осіб, визначених частинами першою, третьою, п’ятою, шостою статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (це особи, які не підлягають призову під час мобілізації: яким надана відстрочка, які мають бронювання та ін.) , за умови підтвердження відповідного права засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Порталу Дія) або шляхом електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів та Єдиною державною електронною базою з питань освіти

ОБМЕЖЕННЯ НА ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ЗАОЧНУ ФОРМУ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ ВІДСУТНІ

1. ПЕРЕВЕДЕННЯ З ОДНІЄЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ НА ІНШУ В МЕЖАХ ОДНІЄЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Строки та терміни подання документів на переведення:
1. Прийом документів: з 1 липня по 22 серпня (к. 230, канцелярія).
3. Укладання договорів на навчання та платну освітню послугу – не пізніше 28 серпня (к. 217 або 225, навчальний відділ);
3. Переведення з однієї освітньої програми на іншу – до 30 серпня.

Порядок дій для переведення:
1. Написати заяву на переведення
2. Отримати погодження деканів або їх заступників на заяві та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору.
3. Звернутись до навчального відділу (к. 217 або 225) протягом 4 днів для укладання договорів про навчання та платну послугу.
4. Сплатити за навчання відповідно до договору.

2. ПЕРЕВЕДЕННЯ З ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ОДНІЄЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ НА ІНШУ

Строки та терміни подання документів на переведення:
1. Прийом документів: з 1 липня по 22 серпня (к. 122, приймальна комісія).
2. Проходження оцінювання щодо здатності успішно виконати відповідну освітню програму відповідно до розкладу.
3. Укладання договорів на навчання та платну освітню послугу в разі успішного оцінювання – не пізніше 28 серпня (к. 217 або 225, навчальний відділ);
4. Переведення з однієї освітньої програми на іншу – до 30 серпня.

Порядок дій для переведення:
1. Написати заяву на переведення (посилання) та подати її в приймальну комісію, к.122.
2. Пройти оцінювання на здатність успішно виконати відповідну освітню програму (за розкладом) та уточнити коли звернутись до навчального відділу.
3. Укласти договори про навчання та платну послугу у навчальному відділі.
4. Сплатити за навчання відповідно до договору.

Академічна відпустка в зв’язку з призовом до лав ЗСУ

Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія повістки (подати разом із заявою в навчальний відділ)

Академічна відпустка за медичними показниками

Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія висновку ЛКК (подати разом із заявою в навчальний відділ)

Академічна відпустка в зв’язку з вагітністю

Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)
2. Копія медичної довідки (подати разом із заявою в навчальний відділ)

Академічна відпустка за сімейними обставинами

Необхідні документи та дії:
1. Заява про надання академічної відпустки (підписати в деканаті та подати в канцелярію а.230)

Переведення з навчання за кошти державного бюджету на навчання за кошти фізичних/юридичних осіб

Необхідні документи та дії:
1. Заява про переведення (написати заяву, отримати дозвіл декана або заступника та подати в канцелярію а.230 на розгляд ректору. Протягом 4 днів звернутись у навчальний відділ для оформлення документів)
2. Договір про надання платної послуги (укласти договір у навчальному відділі, при собі мати паспорт та РНОКПП платника)
3. Копія платіжного доручення про оплату за навчання (сплатити за навчання згідно реквізитів, подати копію у навчальний відділ)

Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого зі збереженням місця державного замовлення

Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого зі збереженням місця державного замовлення здійснюється за відсутності факту невиконання індивідуального навчального плану, на освітню програму такої самої спеціальності (спеціалізації), такого самого рівня вищої освіти без зміни форми здобуття вищої освіти та року навчання. Здобувачі вищої освіти можуть бути переведені із збереженням місця державного замовлення до іншого закладу вищої освіти, у якому розміщене державне замовлення, надане тим самим державним замовником, і такий заклад вищої освіти здійснює підготовку здобувачів вищої освіти за державним замовленням за освітньою програмою тієї самої спеціальності (спеціалізації) і року навчання.

Переведення здобувачів вищої освіти із збереженням місця державного замовлення здійснюється з дотриманням максимального (загального) обсягу державного замовлення в рік набору на перший рік навчання відповідного контингенту здобувачів вищої освіти в межах відповідних рівня вищої освіти, спеціальності або освітньої програми, що передбачає присвоєння професійної кваліфікації з професій, для яких запроваджено додаткове регулювання.

Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення здійснюється в лютому та липні. Переведення здобувачів вищої освіти з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення менше, ніж за шість місяців до розрахункового строку завершення навчання не допускається, крім передбачених законодавством випадків.

Здобувач вищої освіти, який бажає перевестись із збереженням місця державного замовлення до іншого закладу вищої освіти, подає у період з 01 січня по 10 лютого (включно) або з 01 червня по 10 липня (включно) на ім’я керівника закладу вищої освіти за місцем навчання заяву (у паперовій або електронній формі) про переведення з одного закладу вищої освіти до іншого із збереженням місця державного замовлення та отримання академічної довідки. Одержавши згоду, здобувач вищої освіти звертається з відповідною заявою до керівника закладу вищої освіти, до якого він бажає перевестись, та додає академічну довідку.

Протягом п’яти робочих днів заява про переведення має бути розглянута у закладі освіти, до якого бажає перевестись здобувач вищої освіти, а заявник повідомлений про умови переведення або причину відмови.

У випадку прийняття позитивного рішення щодо переведення та після виконання здобувачем вищої освіти умов переведення керівник закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти, видає наказ, згідно з яким здобувач допускається до занять, а до закладу вищої освіти, в якому він навчався раніше, впродовж семи робочих днів направляє запит щодо одержання/передачі його особової справи.

Керівник закладу вищої освіти за місцем навчання здобувача вищої освіти, отримавши запит від закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, на надсилання особової справи, впродовж семи робочих днів видає наказ про відрахування здобувача вищої освіти у зв’язку з його переведенням до іншого закладу вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, і впродовж десяти робочих днів після видання наказу про відрахування передає або надсилає особову справу.

Керівник закладу вищої освіти, до якого переводиться здобувач вищої освіти із збереженням місця державного замовлення, після одержання особової справи та укладання договору про навчання відповідно до частини шістнадцятої статті 44 Закону України «Про вищу освіту» впродовж семи робочих днів видає наказ про переведення.

Відрахування за власним бажанням

1. Заява на відрахування (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Академічна довідка (після виходу наказу про відрахування звернутись у деканат стосовно термінів виготовлення академічної довідки)

Поновлення на навчання після академічної відпустки

1. Заява про поновлення навчання після академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Протягом 10 робочих днів звернутись до навчального відділу стосовно питань щодо оплати за навчання

Продовження академічної відпустки (догляд за дитиною)

1. Заява на продовження академічної відпустки (подати в деканат а потім в канцелярію а.230)
2. Копія свідоцтва про народження дитини

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ

03037, м. Київ, просп. Повітряних сил, 31
Одержувач: КНУБА
Банк одержувача: ДКСУ у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 02070909
Код банку: 820172
IBAN UA148201720313271003201013535
ККДБ 25010100

Призначення платежу: Оплата за навчання згідно договору №………., ПІБ студента та замовника (якщо договір оформлений на батьків)

Ксерокопію квитанції на листі А4 надавати в: к.217, тел. +38(044) 241-55-20 або к.225, тел. +38(044) 245-42-10
або відправити фото квитанції на електронну пошту contract@knuba.edu.ua

Відповідно до ЗУ України “Про вищу освіту”, Положення про організацію освітнього процесу у КНУБА сектор контрактної підготовки навчального відділу проводить роботу з організації поновлення, переведення, зарахування для отримання другої спеціальності здобувачів вищої освіти в університеті:

– прийом документів (заяви, оригінали та копії супровідних документів);

– підготовка проєктів наказів;

– оформлення та супровід договорів про надання платної освітньої послуги – навчання;

– моніторинг виконання платниками обов’язків щодо оплати за навчання здобувачів вищої освіти.

З питань поновлення, переведення, зарахування для отримання другої спеціальності за кошти фізичних/юридичних осіб звертайтесь:

Факультети: архітектурний, автоматизації і інформаційних технологій, інженерних систем та екології – а.217тел. +38(044) 241-55-20.

Факультети: будівельний, будівельно-технологічний, урбаністики та просторового планування, геоінформаційних систем та управління територіями – а.225тел. +38(044) 245-42-10.

Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux