Навчально-методична рада

Навчально-методична рада університету є постійно діючим органом Київського національного університету будівництва і архітектури (далі –університету), що здійснює розроблення рекомендацій щодо організації та координації навчально-методичної роботи факультетів з метою підвищення якості підготовки студентів та удосконалення навчально-виховного процесу.

Основні завдання навчально-методичної ради:

  • вирішення концептуальних проблем, що виникають в сфері надання освітніх послуг Університетом;
  • підвищення якості професійної освіти, фундаменталізація бакалаврської освіти, узгодження навчальних планів;
  • розробка рекомендацій щодо організації навчального процесу кафедрами університету;
  • планування та координація навчально-методичної роботи в університеті;
  • визначення механізмів впровадження в навчальний процес прогресивних форм його організації, методичного та технічного забезпечення нових технологій навчання.

Для досягнення означених завдань навчально-методична рада:

  • аналізує сучасні тенденції в освітній сфері та запроваджує їх у навчальну діяльність Університету;
  • визначає основні напрямки навчально-методичної роботи в університеті;
  • розглядає та затверджує плани видання навчально-методичної літератури підрозділами університету;
  • аналізує та поширює досвід факультетів університету, ВНЗ України та інших країн з організації навчального процесу ступеневої підготовки фахівців з вищою освітою, організації методичної роботи, впровадження прогресивних, у тому числі інноваційних технологій, активних форм і методів навчання, організації практик та дипломного проектування;
  • аналізує та узагальнює досвід організації самостійної роботи студентів (CРC), її інформаційно-методичного забезпечення, розробляє пропозиції і рекомендації щодо удосконалення організації та методики СРС;
  • аналізує результати контролю якості підготовки студентів, впровадження рейтингової системи оцінки навчальної діяльності студентів, якості курсового проектування та дипломних проектів (робіт) різних освітньо-кваліфікаційних рівнів;
  • аналізує та рекомендує до впровадження нові ефективні технології навчання, сучасні форми і методи організації навчального процесу;
  • аналізує, вдосконалює та затверджує методику розрахунку навантаження професорсько-викладацького складу, розробляє рекомендації щодо максимального й мінімального обсягу навчального навантаження;
  • розглядає питання та готує рекомендації Вченій раді університету щодо отримання викладачами вченого звання професора або доцента, як виняток;
  • аналізує науково-педагогічний потенціал кафедр та показники якості відбору студентів до магістратури;
  • розглядає пропозиції факультетів щодо відкриття нових освітніх програм, спеціальностей (спеціалізацій) і готує рекомендації Вченій раді щодо їх затвердження;
  • розглядає стан ліцензійно-акредитаційної роботи в університеті, організаційно-методичні заходи щодо підготовки та проведення акредитації спеціальностей і університету в цілому, готує рекомендації Вченій раді щодо затвердження матеріалів акредитаційного самоаналізу;
  • організує та проводить науково-методичні семінари, конференції, наради з питань вищої освіти;
  • аналізує пропозиції та готує висновки щодо створення, зміни назв й оцінки діяльності структурних підрозділів університету, пов’язаних з навчальною діяльністю;
  • бере участь у розробці та внесенні пропозицій до нормативних документів, що регламентують освітню діяльність університету.

Склад навчально-методичної ради затверджується наказом ректора університету.

Керує навчально-методичною радою голова – проректор університету з навчально-методичної роботи.

До складу навчально-методичної ради також входять:

  • заступник голови ради;
  • начальник навчально-методичного відділу – секретар ради;
  • заступники деканів факультетів;
  • начальних відділу ліцензування, акредитації, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
  • начальник навчального відділу;
  • начальник відділу моніторингу якості підготовки фахівців;
  • завідувач відділу докторантури і аспірантури;
  • гаранти освітніх програм;
  • голови науково-методичних комісій спеціальностей;
  • інші запрошені фахівці з професорсько-викладацького складу університету.

Голова навчально-методичної ради:

  • керує плануванням роботи ради;
  • веде засідання ради;
  • аналізує діяльність гарантів освітніх програм, науково-методичних комісій спеціальностей;
  • дає доручення членам навчально-методичної ради через свого заступника і секретаря ради;
  • доповідає про діяльність ради на вченій раді університету.

Заступник голови навчально-методичної ради:

  • заміщає голову ради у разі його відсутності;
  • за дорученням голови готує проведення засідань ради та її президії;
  • за дорученням голови ради контролює роботу;
  • бере участь у розробленні проектів планів роботи ради;
  • організує вивчення та аналіз методичної роботи кафедр, узагальнює результати і доповідає на засіданні ради.

Секретар навчально-методичної ради:

  • разом з головою та його заступником планує й організує роботу навчально-методичної ради;
  • готує інформацію з питань діяльності ради;
  • веде протоколи засідань ради;
  • готує проекти рішень ради.
Translate »
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram