![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/01-1140x855.png)
ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ – ПРЕДСТАВНИКАМИ “ЕПІЦЕНТРУ” (2022)
26 жовтня 2022 року відбулась онлайн-зустріч гарантів освітніх програм за спеціальністю 022 «Дизайн», зокрема завідувача кафедри дизайну, професора Третяк Ю.В., доцента кафедри дизайну Косаревської Р.О., та студентів спеціальності 022 «Дизайн» зі стейкхолдерами – представниками «Епіцентру» – Ларисою Петровою, Євгеном Загваздіним, Олександром Міхєєвим, Вікторією Зеленською та іншими.
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/02-1024x768.png)
Темою зустрічі була «Дуальна форма здобуття освіти», де представники «Епіцентру» наголосили на їх зацікавленості в тому, щоб студенти отримували необхідну кваліфікацію під час навчання і після випуску могли приступати до самостійної роботи в найкоротші терміни. Дуальна форма навчання підвищує конкурентоздатність випускника з дипломом на сучасному ринку праці.
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/04.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/07.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/06.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/05.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/03.png)
Також було проговорено, що цей процес організовується відповідно до чинного законодавства: спочатку укладають двосторонні договори з навчальним закладом про співробітництво в рамках дуальної освіти, а потім тристоронні договори зі студентами.
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/08.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/11.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/12-2.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/13-1.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/10.png)
![](https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2022/10/09.png)
Колектив кафедри дизайну висловлює щиру вдячність за цікаву та змістовну зустріч зі студентами спеціальності 022 «Дизайн», оскільки важливе значення для формування прикладних фахових компетентностей має співпраця із роботодавцями.