БОНДАРЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
- Богуславський гуманітарний коледж ім.І.С.Нечуя-Левицького (2007р. спеціальність: Дошкільне виховання).
- Богуславський гуманітарний коледж ім.І.С.Нечуя-Левицького (2008р. спеціальність: Педагогічна освіта)
- Уманський державний університет імені Павла Тичини (2009р. спеціальність: Початкова освіта).
- Аспірантура в Київському національному університеті будівництва і архітектури (2024р. спеціальність: Філософія)
Педагогічний стаж 2,5 роки. Доктор філософії з філософії за спеціальністю 033 «Філософія» з галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за темою «Освітнє середовище: єдність форми та змісту як імператив ефективності»
З 2008 року по 2010 працювала вчителем початкових класів.
Працює в КНУБА з 2010 року. З 2024 року асистент кафедри професійної освіти
Філософія освіти, аналіз освітнього середовища крізь призму перспектив підвищення рівня його ефективності
Опубліковано 20 наукових праць, у тому числі: 5 статей у наукових фахових виданнях України категорії «Б»; 2 – у періодичному науковому фаховому виданні інших держав, яке цитується у реферативній базі «Scopus» та 13 тез наукових доповідей в збірниках матеріалів міжнародних конференцій.
У 2023-2024 роках бере участь в українсько-польській науково-дослідній роботі «Оцінка вибраних історичних житлових масивів (у Кракові та Києві), що виникли на основі теорії Ебенезера Говарда «Місто-сад» з точки зору сучасних вимог еко-міста».
- Подякою Міністерства освіти і науки України (2024р.)
Підвищення кваліфікації:
Досягнення у професійній діяльності
Публікації 2024 рік
- Бондаренко Н.П. Концептуальні контроверзи освітнього середовища як світоглядний виклик. // Культурологічний альманах. – 2024. – № 1. – С. 167-176. – https://doi.org/10.31392/cult.alm.2024.1.20. – Режим доступу: https://almanac.npu.kiev.ua/index.php/almanac/article/view/330.
- Бондаренко Н. Освітнє середовище: єдність форми та змісту. // Вища освіта України. – 2023. – № 4. – С. 40-49. – DOI: https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2023.4(91).06. – Режим доступу: https://journals.udu.kyiv.ua/index.php/vou/article/view/205.
- Бондаренко Н.П. Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації. // Освітній дискурс: Збірник наукових праць. – 2023. № 47 (12). – С. 87-101. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.47(12)-9. – Режим доступу: https://www.journal-discourse.com/uk/kataloh-statei/2023/2023r-4712/osvitnie-seredovyshche-suchasnosti-iak-predmet-svitohliadnoi-demarkatsii.
- Бондаренко Н.П. Досвід організації дошкільного освітнього середовища Великої Британії. // Просторовий розвиток. – 2023. – № 6. – С. 379–385. http://spd.knuba.edu.ua/article/view/295443.
Публікації 2023рік
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Організація сучасного освітнього середовища дошкільної освіти (ранній вік). Том 38 № 2 (2023): Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія. Збірник наукових праць. № 2 (38) 2023, (фахове видання України категорії «Б») DOI: https://doi.org/10.18372/2412-2157.2.18125.
- Таран, Г., Чорноморденко, Д., Бондаренко, Н., Богатирьов, Д., Спиридонов, М., & Матвіїв, В. (2023). СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РАМКАХ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(50), 468–476. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.4073 (Scopus).
- Taran, G., Chornomordenko, D., Bondarenko, N., Bohatyrov, D., & Spiridonov, M. (2022). The main aspects of teaching in the context of the development of the educational environment and culture at universities. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 15(34), e17256. https://doi.org/10.20952/revtee.v15i34.17256 e-ISSN 2358-1425 (Web Of Science).
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Дослідницький університет – крок до інновацій у підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: матеріали V Міжнародної конференції (17 листопада 2022 року) до 20-річчя з дня створення кафедри професійної освіти КНУБА. – Київ: Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023. – 47-49 с.
Публікації 2022 рік
- Бондаренко Н.П. Проблеми створення якісного освітнього середовища у дошкільних закладах освіти під час війни та у післявоєнні роки. Міжнародна науково-практична конференція «Руйнівні наслідки війни в Україні: Перспективи подолання та відбудова» м.Київ, КНУБА. 4 листопада 2022р
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Ранній розвиток дитини як основа сучасної освіти. VI Міжнародна науково-практична конференція «Знання. Освіта. Освіченість» Феномен успіху Китаю: світоглядні та технологічні аспекти, м.Вінниця10-11 жовтня 2022р.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Освітнє середовище як умова розвитку дітей раннього, дошкільного віку. Акткальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: матеріали ІV Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (17 листопада 2021 року) до 75-річчя з дня створення Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО). – Київ: Київський національний університет будівництва і архітектури, 2022. – С. 66-69.
Публікації 2021 рік
- Бондаренко Н.П. Проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наук. праць / редкол. М. А. Козловець, Л. В. Горохова, В. М. Слюсар, О. В. Чаплінська [та ін.]. – Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2021. – С. 121-123.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Аспекти впливу віртуалізації на соціалізацію дітей раннього дошкільного віку. Цифрова реальність у глобальній системі людина-суспільство [Текст] : збірник наукових праць / за загальною редакцією Л. Г. Дротянко. – Київ : НАУ, 2021. – с.10-12.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Професійний саморозвиток в системі дошкільної освіти. Проблеми саморозвитку особистості в сучасному суспільстві: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26–27 березня 2021 р. / НЮУ ім. Ярослава Мудрого. – Х.: Друкарня Мадрид, 2021. – 295-296 с.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Методика раннього розвитку в системі дошкільної освіти Японії. «Стратегія розвитку агропромислового сектору: глобальні виклики і національні тенденції» Зб. наук. праць наук.ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2021. – с.169-171
- Бондаренко Н.П., Chornomordenko I., Voloshkina O., Mokan N., Spiridonov M., Stavroiani S. Manifestation of the basic dialectics laws in slope processes as exampled by the Poshtova Square reconstruction in Kyiv. Third EAGE Workshop on assessment of landslide hazardsand impact on communities 20‐23 September, 2021, Odesa, Ukraine (Scopus)
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Методи і засоби комунікації в підготовці майбутніх педагогів. Глобальні трансформації у сфері культури: виклики сьогодення. Матеріали Міжнародної наукової конференції (м. Львів, 29-30 жовтня 2021 р.). – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2021. – с. 149-150.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Становлення педагогічної науки раннього розвитку дитини. Гуманітарний дискурс у перспективі ХХІ століття: методологічні засади. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 5-6 листопада 2021 р. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. 86-87 с.
- Бондаренко Н.П., Чорноморденко І.В. Ранній розвиток дитини в праці Я.А.Коменського «Материнська школа». Філософія науки, техніки і архітектури в гуманістичному вимірі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12-13 листопада 2021 року). Частина 1. – К.:КНУБА, 2021. – 148-150с.
Публікації 2020 рік
- Бондаренко Н.П., Спірідонов М. Ю. Чорноморденко І. В. Дистанційна освіта в Україні: недоліки і переваги.. Сучасний стан та перспективи аграрної сфери в Україні / Зб. наук. праць / наук.ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2020. – С. 58-61.